1. Üldtingimused, ulatuvus ja kehtivus

1.1 Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna Enda Olemine vahel koolituste, toodete ja teenuste ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse ostukeskkonna endaolemine.ee kaudu ning tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest.

2. Hinnad

2.1. Ostukeskkonna hinnad kehtivad Tingimuste punkti 4.2. alapunktis sätestatud arve tasumise tähtaja jooksul.

2.2. Hinnad ei sisalda käibemaksu. MK Harmonia OÜ ei ole käibemaksukohuslane.

2.3. Kui toote hind on ekslikult sisestatud ning sellest teavitatakse klienti enne või peale Kliendi poolse tellimuse esitamist on kliendil või müüjal õigus müügitehingust taganeda, kliendi tellimus tühistada ja tellimuse eest tasutud summa kuulub tagastamisele.

3. Ostukorv ja tellimuse sooritamine

3.1. Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete klikkinud lingile "Broneeri", "Tellin" või „Lisa ostukorvi“.

3.2. Ostukorvis olevate koolituste või toodete arvu võite muuta lahtris „Kogus“ või "Osalejate arv". Tellimuse vormistamiseks klikkige vastavale lingile.

3.3. Tellimuse vormistamisel sisestage nõutavad andmed ja tellimuse eest tasumise viis:

- “Arvega” või "Pangaülekanne" klikkige lingile “Jätka” või "Kinnitage broneering". Tellimiskinnitus saadetakse ka Teie elektronposti aadressile. Teie elektronposti aadressile saadetakse tasumiseks arve. Tellimus läheb täitmisele peale ettemaksu laekumist.
- “Kauba kättesaamisel sularahas” või "Sularahas" klikkige lingile “Jatka” või "Kinnitage broneering". Tellimiskinnitus saadetakse ka Teie elektronposti aadressile.

3.4. Koolituse või Toodete müügileping loetakse sõlmituks arvates arve järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest müüja arvelduskontole, või arve tasumisel sularahas.

4. Tellimuste eest tasumine

4.1. Koolituste ja toodete eest saate tasuda eurodes, kasutades ühte järgnevatest võimalustest:

1) Tavalise pangaülekandega arve alusel.
2) Pangalingi teel tasumine. Läbi Makskeskuse saab kasutada pangalinki järgmiste pankadega: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
3) Koolitusel osaledes või Kauba kättesaamisel sularahas.

4.2. Koolituste ja toodete eest esitatud arve tasumine toimub ettemaksuna 100% ulatuses arve järgi tasumisele kuuluvast summast 5 päeva jooksul arvates arve väljastamisest.

4.3. Teie tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Te ei ole 5 päeva jooksul arvates arve väljastamisest tasunud ettemaksu.

4.5. Müügiarve toimetatakse Teile e-postiga tellimuse esitamisel.

4.6. MK Harmonia OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, MK Harmonia OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine ning koolitustel osalemine

5.1. Peale Lepingu jõustumist vastavalt Tingimuste punkti 3.4. toimetatakse tooted Teile kohale SmartPosti pakiautomaati või SmartPosti kulleriga. Toodete kohaletoimetamine toimub ainult Eesti Vabariigi piires.

5.2. Tooted antakse SmartPostile üle 1-3 tööpäeva jooksul.

5.3. Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tootjalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest müüja ei vastuta, teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 3 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest vastavalt Tingimuste punkti 3.5. ning ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja. Juhul, kui Te kaotate toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Teil õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Teie poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) kuulub tagastamisele.

5.4. Kui Teie poolt tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma Teiega eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohaletoomise aeg.

5.5. Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik.

5.6. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

5.7. Tooted antakse kulleri poolt Teile üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist soovitame tungivalt Teil toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Palume Teil vigastatud pakendiga tootest teatada aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., vigastatud pakendiga toode asendatakse.

5.8. Koolitusel osalemise info ja asjaolud saadetakse ostjale, peale "tellimuse" või "broneeringu" tegemist, elektronposti aadressile. E-kirjas on koolituse nimetus, aeg ja koht. Veebikoolituste korral on lisaks veebikeskkonna aadress ja ligipääsemiseks vajalikud andmed.

6. Tellimuse või broneeringu tühistamine ja toote tagastamine

6.1. Teil on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada, saates elektronposti aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. vastavasisulise teate koos arve numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades kontakttelefonil (+372) 5333 0099.

6.2. Peale toodete kättesaamist on Tarbijal VÕS mõistes 14 päeva aega toodetega tutvumiseks. Juhul, kui tooted Tarbijale ei sobi, on Tarbijal õigus 14 päeva jooksul peale toodete üleandmist oma tellimusest taganeda ja ostetud tooted tagastada.

6.3. Tellimuse tühistamisel punkti 4.3 või punktis 6.1 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 7 päeva jooksul arvates tellimuse tühistamise kohta teate saamisest, v.a käesolevate tingimuste punktis 6.4 ja 6.2. sätestatud juhtudel. Tellimusest taganemise korral punktis 6.2 sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 7 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise kohta teate saamisest ning tagastatud kauba saabumisest lattu.

6.4. Kui tagastatav toode on halvenenud ja halvenemine ei ole tingitud müüjast, on müüjal õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Teie poolt toote eest tasutud ning Teile tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab müüja Teile tasaarvestamise avalduse Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Te ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on Teil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Teie ja müüja vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

6.5. Koolituse või broneeringu tühistamine on võimalik kuni üks päev enne koolituse algust. Selleks tuleb logida sisse endaolemine.ee kodulehele ja valida "Broneeringu tühistamine" või saata vastavasisuline e-kiri aadressile: See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud..

7. Garantii ja nõuetele mittevastava toodete tagastamine

7.1. Tootja poolne garantii või säilivusaeg on välja toodud tootel.

7.2. Müüja ei vastuta:

1) Ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest;
2) Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel;
3) Toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

7.3. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode müüja kulul.

7.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 7 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Müüja vastutab Teie ees ja Teie vastutate müüja ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Müüja ei vastuta Teile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist müüja ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

9. Muud tingimused

9.1. Kõiki ostukeskkonna külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks. MK Harmonia OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le, pangalingi kaudu makse teostamisel. Kauba tarnimiseks edastatakse isikuandmeid (nimi ja telefoninumber) veoteenust (SmartPost) pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

9.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktid

9.3. Teie ja müüja vahel tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Teil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.